Link kopyalandı!
SMM Strategiyası Nədir və Necə Hazırlanır? | Smartbee.az
Blog
2025-02-14 11:22

SMM Strategiyası Nədir və Necə Hazırlanır?

Sosial media marketinqi rəqəmsal marketinqin ən dinamik və sürətlə dəyişən sahələrindən biridir. Bəs sosial media marketinqi nədir və necə təyin olunur? Sosial media marketinqi Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn kimi sosial media platformaları vasitəsilə hədəf auditoriyanızla qarşılıqlı əlaqə qurmaq, məzmun paylaşmaq və brend tanınmasını artırmaq məqsədi daşıyan bir rəqəmsal marketinq fəaliyyətidir. Bu fəaliyyətlər markaların sosial media ekosistemində mövcudluğunu təmin edərək müştərilərlə birbaşa ünsiyyət qurmasını mümkün edir.

Bu marketinq növü ənənəvi marketinqdən fərqli olaraq daha interaktiv və müştəri yönümlü bir yanaşmaya malikdir. İstifadəçilərin şərh yazma, paylaşma və bəyənmə kimi qarşılıqlı əlaqələri sayəsində markalar dərhal rəy əldə edə bilir. Bu isə markalara marketinq strategiyalarını tez bir zamanda yeniləmə və daha effektiv nəticələr əldə etmə imkanı yaradır.

Sosial media marketinq strategiyaları markaların sosial media vasitəsilə müştəriləri ilə güclü əlaqələr qurmasını və loyallıq (sadiqlik) yaratmasını təmin edir. 

Sosial media marketinqi bu gün markalar üçün mühüm bir vasitəyə çevrilib, çünki insanlar həyatlarının böyük bir hissəsini sosial media platformalarında keçirirlər. Bu, şirkətlərə milyonlarla potensial müştəriyə birbaşa çatmaq və onların rəylərini sürətlə əldə edərək məhsul və xidmətlərini təkmilləşdirmək imkanı yaradır. Effektiv sosial media marketinq strategiyalarının qurulması bu potensialın tam dəyərləndirilməsinə kömək edir. Strategiyalar platforma seçimi, hədəf auditoriya analizi, məzmun növləri və paylaşımların tezliyini müəyyən edərək daha çox qarşılıqlı əlaqə və dönüşüm təmin edir. Beləliklə, sosial media markalar üçün həm müştəri ilə əlaqə yaratmaq, həm də gəlir əldə etmək üçün güclü bir alət rolunu oynayır.

Sosial Media Marketinq strategiyası necə yaradılır?

Sosial media marketinq strategiyaları uğurlu bir rəqəmsal marketinq kampaniyasının əsas elementlərindən biridir. Bəs bu strategiyalar necə formalaşdırılmalıdır? İlk addım olaraq, markalar hədəf auditoriyalarını və bu auditoriyanın sosial media istifadə vərdişlərini anlamağa çalışmalıdır. Hədəf auditoriya analizləri hansı sosial media platformalarının daha effektiv olacağını müəyyən etməkdə mühüm rol oynayır. Məsələn, gənc bir auditoriyanı hədəfləyən bir marka Instagram və TikTok kimi platformalara üstünlük verə bilər.

Digər vacib addım isə sosial media hədəflərinin müəyyən edilməsidir. Bu prosesdə markalar qısa, orta və uzunmüddətli məqsədlər təyin etməli və bu məqsədlərə uyğun strategiyalar inkişaf etdirməlidir. Məzmun strategiyasının yaradılması da bu prosesin vacib bir hissəsidir. Yaxşı bir məzmun strategiyası, markanın mesajını düzgün şəkildə çatdırmasını təmin edir. Bundan əlavə, məzmunların müntəzəm və maraqlı olması izləyici auditoriyasının böyüməsinə kömək edir. Son olaraq, marka kimliyi ilə uyğun kampaniyalar hazırlayaraq, markanın davamlılığını və etibarlılığını artırmaq mümkündür. Gəlin 8 addımda sosial media marketinq strategiyasının necə hazırlandığına nəzər salaq:

1. Məqsəd təyin edin

Sosial media strategiyası üçün SMART məqsədləri müəyyən edin: Uğurlu bir strategiya yaratmağın ilk addımı, məqsədlərinizi müəyyən etməkdir. Məqsədlər olmadan, uğurun və sərmayə gəlirliyinin (SG) ölçülməsi mümkün deyil.

Məqsədləriniz aşağıdakı xüsusiyyətlərə malik olmalıdır:

  • Spesifik (Özəl)
  • Ölçülə bilən
  • Əldə edilə bilən
  • Uyğun
  • Zamanla məhdudlaşdırılmış

Bu, SMART məqsəd çərçivəsidir. Bu yanaşma fəaliyyətlərimizi istiqamətləndirir və real iş nəticələrinə gətirib çıxarır. SMART məqsədinə bir nümunə:

"Twitter-i müştəri dəstəyi üçün istifadə edəcəyik və ilin sonuna qədər orta cavab müddətimizi iki saatdan aşağı endirəcəyik."

Sosial media strategiyası üçün SMART məqsədləri müəyyən edin: Sosial media strategiyasını həyata keçirərkən, izləyici və bəyənmə sayları kimi statistikaları izləmək asan olsa da, onların real dəyərini sübut etmək çətindir. Bunun əvəzinə əlaqə səviyyəsi, klik sayı və dönüşüm faizləri kimi göstəricilərə diqqət yetirmək daha məqsədəuyğundur.

Fərqli platformalar üçün fərqli məqsədləri, hətta hər platforma üçün fərqli istifadə növlərini izləmək istəyə bilərsiniz.

Məsələn:

  • linkedin veb saytınıza trafik çəkmək üçün istifadə olunursa, klikləri ölçməlisiniz.
  • instagram marka tanınmasını artırmaq üçün istifadə olunursa, instagram stories (hekayə) baxışlarını izləyə bilərsiniz.
  • facebook reklamlarında isə klik başına xərc (kbx) geniş yayılmış bir uğur göstəricisidir.

Sosial media məqsədləri ümumi sosial media strategiyanızla uyğun olmalıdır. Bu da biznesinizin dəyərini göstərməyi asanlaşdırır.

2. Kütləniz Haqqında Öyrənə Biləcəyiniz Hər Şeyi Öyrənin

Kütlə yaratmaq: Kütlənizin kim olduğunu və sosial mediada nə görmək istədiklərini bilmək çox vacibdir. Bu yolla, bəyənəcəkləri, şərh yazacaqları və paylaşacaqları məzmunlar yarada bilərsiniz. Sosial media izləyicilərini biznesiniz üçün müştərilərə çevirmək istəyirsinizsə, bu olduqca vacibdir.

Hədəf müştəriniz barədə aşağıdakı məlumatlara sahib olmalısınız:

  • Yaş
  • Məkan
  • Orta gəlir
  • Tipik iş vəzifəsi və ya sənaye sahəsi
  • Maraqları və s.

İzləyicilərinizi müştərilərinizi real istək və ehtiyacları olan həqiqi insanlar kimi tanıyın. Onları sosial mediada necə hədəf alacağınızı və onlarla necə qarşılıqlı əlaqə quracağınızı öyrənməyə çalışın.

Məlumat toplayın: Sosial media analizləri izləyicilərinizin kim olduğu, harada yaşadıqları və markanızla sosial mediada necə qarşılıqlı əlaqədə olduqları barədə çox dəyərli məlumatlar təqdim edə bilər. Bu məlumatlar strategiyanızı dəqiqləşdirməyə və auditoriyanızı daha yaxşı hədəfləməyə imkan yaradır.

Hindistanda avtomatik rikşalar üçün Uber-ə bənzər bir xidmət olan Jugnoo, Facebook Analytics-dən istifadə edərək digər müştəriləri yönləndirən istifadəçilərinin 90%-nin 18-34 yaş arasında olduğunu və bu qrupun 65%-nin Android istifadə etdiyini öyrəndi. Onlar bu məlumatları reklamlarını hədəfləmək üçün istifadə etdilər və nəticədə yönləndirmə başına xərci 40% daha aşağı saldılar.

3. Rəqibləriniz tanıyın

Sosial media strategiyası üçün rəqabət analizi aparın: Yaxşı bir rəqabət analizi sizə öz sosial media strategiyanızı müəyyənləşdirməkdə kömək edəcək və sənayenizdə nə gözlənildiyini daha yaxşı başa düşmənizi təmin edəcək. Eyni zamanda, bazardakı imkanları müəyyən etməyə də kömək edəcəkdir.

Məsələn, rəqiblərinizdən biri Facebook-da dominantdır, lakin Twitter və ya Instagram-da kifayət qədər aktiv deyil. Güclü bir rəqibin izləyicilərini cəlb etməyə çalışmaq əvəzinə, auditoriyanızın yetərincə xidmət almadığı platformalara yönəlmək istəyə bilərsiniz.

Sosial media dinləməsindən istifadə edin: Sosial dinləmə rəqiblərinizi izləməyin başqa bir yoludur. Rəqib şirkət adını, hesab fəaliyyətlərini və digər müvafiq açar sözləri sosial mediada axtarın. Onların nə paylaşdıqlarını və başqalarının onlar haqqında nə dediyini öyrənin.

Rəqiblərinizi davamlı izlədikcə, sosial media kanallarının istifadəsindəki dəyişiklikləri və yeni tendensiyaları vaxtında fərq edə bilərsiniz.

4. Sosial media strategiyası üçün sosial media auditi aparın

Əgər artıq sosial mediadan istifadə edirsinizsə, indiyə qədər gördüyünüz işləri dəyərləndirin. Özünüzə aşağıdakı sualları verin:

  • Hansı üsullar işləyir, hansıları isə effektli deyil?
  • Sizinlə kim maraqlanır?
  • Hədəf auditoriyanız hansı platformalardan istifadə edir?
  • Sosial mediada mövcudluğunuz rəqabətlə müqayisədə hansı səviyyədədir?

Bu məlumatları topladıqdan sonra təkmilləşdirmə yollarını düşünməyə hazır olacaqsınız. Auditiniz sosial media hesablarınızın hər birinin hansı məqsədə xidmət etdiyini aydın göstərməlidir. Əgər bir hesabın məqsədi aydın deyilsə, onun üzərində işləməyə dəyər olub-olmadığını düşünməlisiniz.

Qərar verməyinizə kömək olacaq suallar:

  • Auditoriyam burada mövcuddurmu?
  • Əgər varsa, bu platformanı necə istifadə edirlər?
  • Bu hesab mənim məqsədlərimə çatmaqda kömək edə bilərmi?

Bu sualları vermək strategiyanızın düzgün istiqamətdə inkişaf etməsinə kömək edəcəkdir.

Saxta hesabları axtarın:  Audit apararkən biznesinizin və ya məhsullarınızın adından istifadə edən saxta hesablarla qarşılaşa bilərsiniz. Bu hesablar markanız üçün zərərli ola bilər. İzləyicilərinizin rəsmi hesabınızı tanımasını təmin etmək üçün Facebook, Twitter və Instagram hesablarınızı doğrulatmağı düşünə bilərsiniz.

5. Hesablar yaradın və profilləri təkmilləşdirin

Hansı platformaları istifadə edəcəyinizə qərar verin: İstifadə edəcəyiniz sosial media platformalarını seçərkən, hər biri üçün strategiyanızı da müəyyən etməlisiniz. Benefit Cosmetics-in sosial media meneceri Angela Purcaro, eMarketer-ə belə demişdi: “Makiyaj dərslərimiz üçün biz tamamilə Snapchat və Instagram Hekayələri ilə maraqlanırıq. Twitter isə müştəri xidməti üçün nəzərdə tutulub.

Referans olaraq, digər kiçik və orta bizneslərin müştərilərlə əlaqə yaratmaq üçün sosial media vasitələrindən necə istifadə etdiklərinə nəzər sala bilərsiniz. Facebook və Instagram-ın bu məqsəd üçün hətta e-poçtu geridə qoyduğunu unutmayın.

Profillərinizi Tənzimləyin: Hansı platformalara diqqət yetirəcəyinizə qərar verdikdən sonra, profillərinizi yaratmaq vaxtıdır. Və ya mövcud profillərinizi strategiyanıza uyğun şəkildə təkmilləşdirin.

  • Bütün profil sahələrinin doldurulduğundan əmin olun
  • İstifadəçilərin biznesinizi axtarmaq üçün istifadə edəcəkləri açar sözləri əlavə edin
  • Bütün platformalarda vahid brend tanınmasını təmin edin (loqolar, şəkillər və s.), beləliklə profilləriniz asanlıqla tanına bilsin.

6. İlham alın

Markanızın unikal olması vacibdir, lakin sosial mediada uğur qazanan digər bizneslərdən ilham almaq da mümkündür.

Sosial media uğur hekayələri: Bu hekayələri adətən sosial şəbəkələrin rəsmi veb saytlarının biznes bölməsində tapa bilərsiniz. (Məsələn, Facebook-un biznes bölməsində.) Əvvəllər baş vermiş hadisələr əsasən araşdırmaları sosial media planınıza tətbiq edə biləcəyiniz dəyərli məlumatlar təqdim edə bilər.

Mükafat qazanan hesablar və kampaniyalar: Sosial mediada ən yüksək səviyyədə olan brend nümunələrinə baxmaq üçün Facebook Mükafatları və ya Shorty Mükafatlarını qazananları araşdıra bilərsiniz.

Sosial mediada ən sevdiyiniz markalar: Sosial mediada hansı hesabları izləməkdən zövq alırsınız? Onlar məzmunlarına insanları cəlb etmək və paylaşmağa təşviq etmək üçün nə edirlər?

Məsələn, National Geographic möhtəşəm vizualları cəlbedici başlıqlarla birləşdirərək Instagram-da ən uğurlu hesablar arasında yer alır.

İzləyicilərinizdən Soruşun: İstehlakçılar da sosial mediadan ilham ala bilərlər. Hədəf müştəriləriniz onlayn platformalarda nələr haqqında danışır? Onların istəkləri və ehtiyacları barədə nə öyrənə bilərsiniz?

Əgər artıq sosial media kanallarınız varsa, izləyicilərinizə sizdən nə istədiklərini soruşa bilərsiniz. Sadəcə onların fikirlərini izlədiyinizə və istəklərini qarşıladığınıza əmin olun.

7. Sosial Media Məzmun Təqvimi Yaradın

Möhtəşəm məzmun paylaşmaq əlbəttə ki, vacibdir, lakin maksimum təsir əldə etmək üçün məzmunu hansı vaxtda paylaşacağınızı planlaşdırmaq da eyni dərəcədə önəmlidir.

Düzgün məzmun qarışığını müəyyən etmək: Təqviminiz hər sosial media profilinə təyin etdiyiniz məqsəd bildirişini əks etdirməlidir ki, paylaşdığınız hər şey iş hədəflərinizi dəstəkləsin.

Buna əsasən belə bir bölgü təyin edə bilərsiniz:

  • Məzmunun %50-i veb saytınıza trafik çəkməlidir.
  • Məzmunun %25-i digər mənbələrdən seçilmiş olmalıdır.
  • Məzmunun %20-i potensial müştərilər yaratmaq məqsədini dəstəkləməlidir (məsələn, e-bülletenə abunə olmaq, e-kitab yükləmək və s.).
  • Məzmunun %5-i şirkət mədəniyyətiniz haqqında olmalıdır.

Bu fərqli paylaşım növlərini məzmun təqviminizə daxil etməklə düzgün balansı qoruya bilərsiniz. Əgər yeni başlayırsınız və hansı növ məzmun paylaşacağınızı bilmirsinizsə, 80-20 qaydasını sınaqdan keçirə bilərsiniz:

  • Paylaşımlarınızın %80-i izləyiciləri məlumatlandırmalı, maarifləndirməli və ya əyləndirməlidir.
  • %20-i isə birbaşa brendinizi tanıtmağa yönəlməlidir.

Bundan əlavə, sosial medianın üçdə bir qaydasını da tətbiq edə bilərsiniz:

  • Məzmunun üçdə biri biznesinizi tanıtmalı, oxucuları müştəriyə çevirməli və qazanc gətirməlidir.
  • Üçdə biri sahənizdə və ya oxşar fikirləri bölüşən bizneslərdə olan liderlərin fikirlərini və hekayələrini paylaşmalıdır.
  • Üçdə biri isə auditoriyanızla fərdi qarşılıqlı əlaqələrdən ibarət olmalıdır.

8. Strategiyanızı Qiymətləndirin və Dəyişikliklər Edin

Sosial media strategiyanız biznesiniz üçün son dərəcə vacib bir sənəddir və onu ilk cəhddə tam olaraq düzgün hazırlayacağınızı gözləmək mümkün deyil. Planınızı tətbiq etməyə başladıqda və nəticələri izlədikcə bəzi strategiyaların gözlədiyiniz qədər uğurlu olmadığını, digərlərinin isə gözləniləndən daha yaxşı nəticə verdiyini görə bilərsiniz.

Performans göstəricilərini analiz edin: Hər sosial şəbəkədəki analizləri yoxlamaqla yanaşı, sosial media vasitəsilə gələn ziyarətçiləri veb saytınızdakı fəaliyyətlərinə görə izləmək üçün UTM (Urchin Tracking Module) parametrlərindən istifadə edə bilərsiniz. Bu, konkret hansı sosial media paylaşımlarının veb saytınıza ən çox trafik gətirdiyini anlamağa kömək edəcək.

Yenidən dəyərləndirin, test edin və yenidən tətbiq edin:  Məlumatlar toplandıqca, onları strategiyanızı mütəmadi olaraq yenidən qiymətləndirmək üçün istifadə edin. Bu məlumatları fərqli paylaşımları, kampaniyaları və strategiyaları müqayisə etmək üçün də istifadə edə bilərsiniz. Davamlı testlər aparmaq, nəyin effektiv olduğunu və nəyi dəyişdirmək lazım olduğunu başa düşməyə imkan verir. Beləliklə, strategiyanızı real vaxtda optimallaşdıra bilərsiniz.

Anketlər strategiyanızın nə dərəcədə uğurlu olduğunu öyrənməyin əla bir yolu ola bilər. İzləyicilərinizə e-poçt abunəçilərinizə və veb sayt ziyarətçilərinizə onların ehtiyaclarını və gözləntilərini qarşıladığınızı və hansı məzmunu daha çox görmək istədiklərini soruşun. Daha sonra bu geribildirimlərə əsaslanaraq strategiyanızı uyğunlaşdırın.

Sosial media daim dəyişir.Yeni platformalar ortaya çıxır, digərləri isə demoqrafik dəyişikliklərə məruz qalır. Eyni zamanda, biznesiniz də inkişaf və dəyişikliklərdən keçəcək. Bütün bunlar sosial media strategiyanızın daim yenilənməli və lazım gəldikdə tənzimlənməli olan dinamik bir sənəd olması deməkdir.

Strategiyanızın effektivliyini qorumaq üçün onu mütəmadi olaraq nəzərdən keçirin və lazım gəldikdə yeni hədəflərə, alətlərə və planlara uyğun olaraq dəyişikliklər etməkdən çəkinməyin.

Sosial media strategiyanızı yenilədikdə, komandanızdakı hər kəsin bu dəyişikliklərdən xəbərdar olmasını təmin edin. Bu yolla, biznesinizin sosial media hesablarından maksimum dərəcədə faydalanması üçün birlikdə çalışa bilərlər.