DMP (Data Management Platform)

DMP (Data Management Platform) – böyük ölçüdən (veb-sayt, mobil tətbiq, CRM sistemləri, onlayn reklam platformaları və s.) toplanan məlumatların bir mərkəzdə birləşməsindən, onların seqmentləşdirilməsindən və analiz edən platformadır. Bu platforma marketinq hədəflərinizə uyğun şəkildə auditoriyanı daha dəqiq tanımağa və reklam kampaniyanızı daha çox aparmağa kömək edir.

cuadricula
main_cuadr
Niyə “Smartbee” üçün DMP vacibdir?
Smartbee.az üzərində müxtəlif xidmət və məzmun təqdim olunur. İstifadəçi davranışlarını düzgün təhlil etmək, onlara daha hədəfli kontent və reklam göstərmək üçün DMP aləti inteqrasiya etmək əhəmiyyətlidir. Bu, aşağıdakı üstünlükləri verir:
cuadr_data
Məlumatın toplanması
Fərqli platformalardan (sayt, tətbiq, reklam şəbəkələri) istifadəçi davranışını toplayıb sistemləşdiririk.
cuadr_target
Hədəfləmə və analiz
Reklamları dəqiq seqmentlərə əsasən təqdim edir, nəticələri izləyir və optimallaşdırırıq.
cuadr_target
Yenidən hədəfləmə
Saytınıza daxil olmuş, lakin dönüşüm etməmiş istifadəçiləri yenidən cəlb edirik.
cuadr_target
İnteqrasiya və avtomatlaşdırma
CRM, DSP və digər platformalarla vəhdət yaradaraq marketinq proseslərini sadələşdiririk.
Progress img
Məlumatların toplanması
Kod inteqrasiyası: Sayta (və ya mobil tətbiqə) quraşdırılan piksel və ya SDK vasitəsilə istifadəçilərin davranış məlumatı toplanır.
Veb sayt çevrilmələri
CRM data
Progress img
Analiz
Hazır seqmentlər üzrə auditoriya tərkibinin təhlili
Yığım və auditoriya fəallığının dinamikasının təhlili
Progress img
İstifadəsi
Birləşmə, Kəsişmə, Tamaşaçıları İstisna etmə
Bənzər bir görünüş yaratmaq
Smartbee DSP-də reklam kampaniyalarının aparılması
Məlumatların digər DMP və DSP-lərə yüklənməsi
Nə üçün istifadə etməli?
Nə üçün istifadə etməli?
Reklamçılar üçün
Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, SA360 kampaniya idarəçiliyinin tamamilə yeni səviyyəsini açır.
Auditoriya təhlili
Veb sayt məzmununun dinamik uyğunlaşması
CRM-də istifadəçi profillərinin zənginləşdirilməsi
Media məlumatlarının analitik sistemlərə ötürülməsi
Nə üçün istifadə etməli?
Agentliklər üçün
Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, SA360 kampaniya idarəçiliyinin tamamilə yeni səviyyəsini açır.
Tamaşaçıların hədəflənməsi
Auditoriya təhlili və seqmentləşdirmə
Kreativlərin dinamik uyğunlaşması
Performans alışı
Nə üçün istifadə etməli?
Yayınçılar üçün
Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, SA360 kampaniya idarəçiliyinin tamamilə yeni səviyyəsini açır.
Tamaşaçıların hədəflənməsi
Veb sayt auditoriyasının təhlili
Əsas xüsusiyyətlər
Auditoriya məlumatlarının toplanması, saxlanması və seqmentasiyası, 1-ci və 3-cü tərəf
Reklamçının veb saytından 1-ci tərəf məlumatlarının toplanması (ziyarətlər, fərdi səhifələr, dönüşümlər)
Müştəri problemlərini həll etmək üçün DSP və məlumat mübadiləsi, məlumatların digər sistemlərə yüklənməsi ilə inteqrasiya
Tamaşaçı davranışının və reklam kampaniyasının effektivliyinin təhlili
Smartbee-də aparılan reklam kampaniyalarından media məlumatlarının toplanması (təəssüratlar/kliklər/hadisələr)
Öz məlumatlarınızı DMP-də mövcud olanlarla kəsişdirərək, ən dəqiq kampaniya hədəfləməsi üçün öz seqmentlərinizi yaradın