Ödənişli axtarış reklamlarına sərmayə qoymaq, düzgün icra edildikdə, əla nəticələr verə bilər. Bununla belə, kampaniyalarınız aşağı performans göstərirsə, ümumi tələlərə düşə bilərsiniz. Azərbaycanın ən böyük rəqəmsal marketinq platformalarından biri olan SmartBee ilə siz bu problemləri nəinki müəyyən edə, həm də onları effektiv şəkildə həll edə bilərsiniz. Gəlin reklamlarınızın işləməməsinin altı səbəbini və SmartBee-nin sizə hər şeyi dəyişməyə necə kömək edə biləcəyini araşdıraq.
1. Zəif açar söz hədəfləmə
Reklamlarınız düzgün auditoriyaya çatmırsa, yanlış açar söz seçimi bunun səbəbi ola bilər. Geniş və ya uyğun olmayan açar sözlər büdcəni israf edir və istifadəçilərin sayının azalmasına səbəb olur.
Smartbee ilə bu problemi həll edin: Açar söz strategiyanızı dəqiqləşdirmək üçün SmartBee-nin qabaqcıl hədəfləmə alətlərindən istifadə edin. Aylıq 2 milyondan çox unikal istifadəçinin fikirləri ilə siz auditoriyanızla həqiqətən rezonans doğuran açar sözləri müəyyən edə bilərsiniz.
2. Zəif reklam surəti
Zəif reklam nüsxəsi aşağı klik nisbətlərinə (CTR) gətirib çıxarır. Cazibədar bir mesaj olmadan, potensial müştərilər klikləmək istəyini hiss etməyəcəklər.
SmartBee-nin analitikası mesajlaşmanın əlaqəni nəyə yönəltdiyini anlamağa kömək edir. Daha yaxşı performans üçün yerli və regional auditoriyaya uyğunlaşdırılmış başlıqların və təsvirlərin variasiyalarını sınaqdan keçirin.
3. Optimallaşdırılmamış açılış səhifələri
Açılış səhifəniz lazımi səviyyədə deyilsə, hətta ən yaxşı reklam kampaniyaları da uğursuz olur. Zəif dizayn və ya uyğun olmayan məzmun yüksək sıçrayış nisbətləri ilə nəticələnə bilər.
SmartBee-nin aylıq 500 milyon təəssüratını A/B test açılış səhifələrində istifadə edin. Reklam gözləntilərinə mükəmməl uyğunlaşmaq üçün onları sürət, uyğunluq və istifadəçi təcrübəsi üçün optimallaşdırın.
4. Reklam uzantılarına məhəl qoymamaq
Reklam uzantılarından istifadə etməmək əlavə məlumat vermək və CTR-ni artırmaq imkanlarını əldən verdiyiniz deməkdir.
SmartBee-nin inteqrasiya olunmuş reklam həlləri sizə asanlıqla sayt linkləri, işarələr və digər uzantılar əlavə etməyə imkan verir, reklamlarınızın daha çox diqqəti cəlb etməsini və əlavə dəyər təmin etməsini təmin edir.
5. Mənfi açar sözlərə məhəl qoymamaq
Uyğun olmayan axtarışlar üçün görünən reklamlar büdcənizi boşa çıxarır və ROI-ni aşağı salır.
Yalnız yüksək konvertasiya edən auditoriyaya diqqət yetirmək üçün güclü mənfi açar söz seçimləri daxil olmaqla, açar söz siyahılarınızı dəqiqləşdirmək üçün SmartBee-nin ətraflı məlumat təhlilindən istifadə edin.
6. Performans İzləməsinin olmaması
Düzgün izləmə olmadan, kampaniyalarınızın uğurunu ölçmək və ya nəyin təkmilləşdirilməsi lazım olduğunu müəyyən etmək mümkün deyil.
SmartBee təəssüratları, klikləri və dönüşümləri izləməkdə sizə ətraflı performans göstəriciləri təklif edir. Real vaxt rejimində məlumatlar dataya əsaslanan qərarlar qəbul etməyə və daha yaxşı nəticələr əldə etmək üçün kampaniyalarınızı optimallaşdırmağa imkan verir.
SmartBee ilə siz təkcə bu ümumi reklam problemlərini həll etmirsiniz, həm də kampaniyalarınızı növbəti səviyyəyə qaldırırsınız. Platformamızın güclü alətləri və 300-dən çox yayınçı və 800-dən çox reklamverəndən əldə etdiyi fikirlər bizi Azərbaycanda innovativ rəqəmsal reklam üçün həll yoluna çevirir.
Ödənişli axtarış reklamlarınızı inkişaf etdirməyə hazırsınız? Bu gün SmartBee ilə optimallaşmağa başlayın!