Axtarış kampaniyası idarəçiliyindən maksimum yararlanın. Search Ads 360 daim dəyişən bazara real vaxtda və miqyasda cavab verməyə kömək edir.
Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, SA360 kampaniya idarəçiliyinin tamamilə yeni səviyyəsini açır. Aşağıdakı cədvəl xüsusiyyətləri müqayisə edir və SA360-ın axtarış səylərinizi necə artıra biləcəyini göstərir.
Axtarış məlumatlarına və saytın çevrilməsi məlumatlarına yaxın real vaxtda giriş əldə edin və performans haqqında miqyasda və ya detallı şəkildə hesabat verin.
Aşağıdakı diaqram onun əsas xüsusiyyətlərini (avtomatlaşdırılmış təkliflər, büdcə optimallaşdırması və real vaxt məlumatları) müqayisə edir və hər birinin daha çox səmərəlilik və daha yüksək gəlir əldə etmək üçün axtarış performansınızı necə yüksəldə biləcəyini göstərir.
Axtarış məlumatlarına və saytın çevrilməsi məlumatlarına yaxın real vaxtda giriş əldə edin və performans haqqında miqyasda və ya detallı şəkildə hesabat verin.
Google ən mürəkkəb axtarış idarəetmə tapşırıqlarına xidmət etmək üçün nəzərdə tutulmuş yeni SA360-ı təqdim etdi. O, işinizi mərkəzləşdirməyə və miqyasını genişləndirməyə kömək etmək üçün müəssisə səviyyəsində yenilik və funksiyalar təklif edir. Microsoft Reklamları kimi çoxsaylı mühərrik formatlarının dəstəyi və Pmax, Demand Gen və YouTube daxil olmaqla eyni Google Ads kampaniya növlərinə çıxış ilə siz işinizi bir yerdə yerinə yetirməyə diqqət edə bilərsiniz. Büdcələri təyin edə, təklifləri optimallaşdıra, reklamın surətini yeniləyə və s. edə bilərsiniz. Hər iki platformanın güclü tərəflərindən yararlanmaq üçün Google Ads-dən SA360 ilə birlikdə istifadə edə bilərsiniz. Ancaq əvvəlcə SA360-ın axtarış səylərinizi növbəti səviyyəyə necə qaldıra biləcəyini araşdıraq
Müxtəlif Kampaniyalar, Reklam Qrupları, Açar sözlər və Reklamlar üzrə Google Search Ads 360 performansını qiymətləndirin. Performansı əvvəlki dövrlərlə asanlıqla müqayisə edin. Oxucunun nə baş verdiyini və hansı tədbirlərin görüldüyünü anlaması üçün şərhlər əlavə edin.
Açar sözləri gətirdikləri kliklər və dönüşümlər baxımından müqayisə edin. Fərdi tarix diapazonu analitikası üçün zamanla dəyişiklikləri izləyin. Büdcənizi yeyən açar sözləri tapın.
Axtarış reklamlarınız üçün reklam surətinin performansını qiymətləndirin, ani kampaniya optimallaşdırılması üçün qalib reklamları asanlıqla izləyin.