Süni intellekt (AI) artıq yalnız bir dəb sözü deyil, rəqəmsal reklamda zərurətə çevrilib. Şəxsi reklam tövsiyələrindən tutmuş, auditoriya analitikasına qədər AI brendlərə istehlakçılarla daha səmimi və əlaqəli yollarla bağlanmaq imkanı verir. 2024-cü ildə AI-nin real vaxt hədəfləndirməni daha da təkmilləşdirəcəyini və kampaniya göstəricilərini yaxşılaşdıracağını gözləyin.
Statik reklamlar geridə qalır; interaktiv təcrübələr ön plana çıxır. İstər viktorina, 360 dərəcə məhsul görünüşü, istərsə də artırılmış reallıq (AR) tətbiqləri olsun, istifadəçiləri cəlb edən reklamlar daha dərin əlaqələr yaradır və yüksək dönüşüm təmin edir. Bu trend xüsusilə e-ticarət və moda sahələrində güclüdür.
Çərəzlərin dövrü bitmək üzrədir və məxfilik qaydaları sərtləşir. Reklamçılar məlumat toplama və istifadə üsullarını yenidən nəzərdən keçirirlər. Birinci tərəf məlumatları, etik məlumat praktikaları və şəffaf razılıq uğurlu kampaniyaların əsasını təşkil edəcək.
Brendlər qlobal auditoriya ilə əlaqə qurmağa çalışdıqca, çoxdilli kampaniyalar daha da əhəmiyyət qazanır. Reklamların müxtəlif dillərə tərcümə edilməsi və regional mədəniyyətlərə uyğunlaşdırılması çatım və iştirak göstəricilərini əhəmiyyətli dərəcədə artıra bilər. Məsələn, Qafqaz bölgəsini hədəfləyən markalar üçün azərbaycan, rus və ingilis dillərində lokallaşdırılmış reklamların ROI-ni artırdığını müşahidə etmişik.
Qısa video məzmunları TikTok, Instagram Reels və YouTube Shorts kimi sosial platformalarda üstünlük təşkil edir. Bir dəqiqədən az bir müddətdə yaradıcı hekayə anlatımı diqqəti çəkmək və hərəkət yaratmaq üçün ən təsirli yollardan biridir.