Link kopyalandı!
Growth Hacking Nədir? | Smartbee.az
Blog
2025-03-01 20:06

Growth Hacking Nədir?

Bu termin ilk dəfə 2010-cu ildə GrowthHackers platformasının qurucusu və CEO-su Sean Ellis tərəfindən istifadə olunmuşdur. Growth hacking veb saytlar üçün aktiv bir istifadəçi bazası yaratmaq, bu bazanı genişləndirmək, böyütmək və qorumaq, saytda məhsul satmaq və tanınınırlıq qazanmaq məqsədini daşıyır. Bu məqsədlərə çatmaq üçün minimal resurslardan istifadə edərək uyğun xərcli rəqəmsal marketinq taktikalarından istifadə etməyi hədəfləyir. Eyni zamanda, bu bir neçə sahəni əhatə edən fənlərarası bir rəqəmsal iş sahəsidir. Əsasən startaplar üçün hazırlanmışdır, lakin günümüzdə böyük korporativ şirkətlər tərəfindən də istifadə olunur.

Growth hacking marketing sistemi haqqında danışıldıqda, buradakı "hacking" sözü kompüterləri sındırmaq mənasında deyil. Bu "hack" daha çox həyatı asanlaşdıran qısa yolları ifadə edir.

Growth hacking üsulu əsasən yeni yaranan şirkətlərdə və kiçik bizneslərdə istifadə olunur. Yəni böyüməyə böyük büdcələr ayırmaq imkanı olmayan, lakin tez nəticə əldə etmək istəyən qurumlar və startaplar tərəfindən geniş şəkildə tətbiq edilir. Eyni zamanda, aktiv istifadəçi bazasının böyüməsini və qorunmasını təmin etmək istəyən istənilən onlayn biznes və veb saytlarda da rahatlıqla istifadə oluna bilər.

Growth Hacker Kimdir?

Şirkətlərin böyüməsi ilə bağlı problemləri müəyyən edən və bu problemlərə yaradıcı həllər təqdim edən şəxslər "Growth Hacker" adlandırılır. Growth hacking prosesinin əsas iştirakçıları olan bu şəxslər şirkətlərin sürətli böyüməsi üçün lazım olan strategiyaları həyata keçirirlər. Growth hacker-in vəzifələrinə aşağıdakılar aiddir: 

  • Məlumat Analizi: E-ticarət saytının trafikini təhlil etmək üçün Google Analytics və digər analitik alətlərdən istifadə edilir.
  • Fikir Testi: Yaradılan ideyalar test edilir və uğurlu ideyalar tətbiq olunur.
  • Yaradıcı Həllər: Landing page (qarşılama səhifələri) hazırlamaq və A/B testləri həyata keçirmək kimi yaradıcı marketinq həlləri təqdim edirlər.

Growth Hacking necə işləyir?

Hər bir marka və şirkət üçün böyümək daha çox tanınmaq və daha çox satış etmək deməkdir. Böyümənin necə baş verdiyini anlamaq və bu prosesi ən təsirli üsullarla həyata keçirmək, eyni zamanda orqanik böyüməni ön planda tutmaq growth hacking metodunun əsas məqsədlərindən biridir. Growth hacking sistemində "hacking funnel" adlandırılan böyümə addımları mövcuddur.

İlk olaraq məhsulunuzu və ya xidmətlərinizi yaratmalısınız. İnsanların bu məhsulu istədiyinə və ona pul ödəməyə hazır olduğuna əmin olmaq üçün ön testlər apara bilərsiniz. Bu testlər zamanı məlumat toplayaraq həqiqətən məhsulunuzu almağa hazır olan insanlara fokuslanmalısınız. Əldə edilən məlumatlar sayəsində marketinq taktikalarınızı və strategiyalarınızı müəyyən edə bilərsiniz. Bu da markanızın daha dəqiq hədəfləmə aparmasını təmin edir.

Məhsul və xidmət hər zaman yenilənməlidir. Müştərilərdən geri dönüşlər alınmalı, analiz edilməli və addımlar izlənməlidir. Müştəri davranışlarını əks etdirən bir data bazası yaradıla bilər. Bu prosesdə məhsulun marketinqi davam etməli və davamlı böyümə dəstəklənməlidir. Əldə edilən uğurlar A/B testləri və digər dönüşüm optimizasiya texnikaları ilə ölçülməlidir.

Böyümə üçün hipotezlər inkişaf etdirilməli və test edilməlidir. Hansı strategiyaların effektiv olduğu müəyyən edilməlidir. Lakin yalnız uğurlu strategiyalar deyil, uğursuz olan nöqtələr də aşkarlanmalıdır. Bu cür analizlər doğru addımları atmaq və hədəf auditoriyanı daha yaxşı anlamaq üçün vacibdir.

Growth hacking mütəxəssisləri müştərilərin alış-veriş prosesində atdığı addımları izləyir. Müştərilərdən əldə edilən məlumatlara əsasən, hansı addımların necə reaksiya verdiyi analiz edilə və ölçülə bilər. Hər mərhələdə dönüşüm artırıla bilər və boşluqlar müəyyən edilərək inkişaf strategiyaları təklif edilə bilər.

Məhsulun işləmə mexanizmi analiz edildikdən sonra, ən təsirli metodlar tətbiq edilir. Bu mərhələdən sonra optimizasiya avtomatik prosesə çevrilir və böyümə davamlı bir sistemə çevrilir. Bu sistem məhsul istənilən nəticəni əldə edənə qədər təkrarlanır.

Growth Hacking niyə vacibdir?

Growth hacking sistemi hər kateqoriyadan olan müştərilərə və istifadəçilərə qısa yoldan çatmağı təmin edən və markalara, şirkətlərə tez bir zamanda uğur qazanma imkanı təqdim edən bir üsuldur. Bu modelin əhəmiyyəti ənənəvi reklam strategiyaları ilə müqayisədə daha yüksəkdir. Daha geniş kütlələrə və ya dəqiq müəyyən edilmiş auditoriyaya qısa yoldan çatmağı vəd edir.

Bu model gücünü əsasən iki faktordan alır. Bunlardan biri doğru və effektiv məlumat analizidir. Məlumat analizi internet mühitində inkişaf etməyə kömək edən vacib bir mənbədir. Doğru məlumat analizlərinə sahib olduqda, müştərilərlə asan ünsiyyət qurmaq, onlara daha sürətli çatmaq mümkündür. Eyni zamanda, müştərilər də markanızı daha rahat tapa bilir və sizinlə əlaqədə qala bilirlər. Growth hacking üçün məlumat analizlərinin istifadəsi çox önəmlidir.

Lakin bunun əsas analizlərə uyğun olaraq hazırlanmış, istifadəçi dostu və SEO-ya uyğun məzmunlarla dəstəklənməsi vacibdir. Bu da growth hacking modelinin ikinci əsasını təşkil edir. Ənənəvi reklamçılıq sahəsinin nəzərə almadığı ümumi istifadəçi təcrübəsinə fokuslanan growth hacking istifadəçilərin bu təcrübəsini ilk mərhələdən etibarən planlaşdırır.

Growth Hacking biznesinizə necə kömək edə bilər?

Growth hacking biznesinizə bir çox fayda təmin edə bilər. Bunlardan ən əsasları:

  • Uyğun xərc: Yaradıcı taktikalardan istifadə edərək böyük yatırımlar etmədən böyümək mümkündür.
  • Məlumat əsaslı qərarvermə: Growth hacking strategiyaları çoxlu sınaq və səhv metoduna əsaslanır. Bu sayədə məlumatlardan əldə edilən analizlər və fikirlər əsasında marketinq strategiyaları müəyyən edilə bilər.
  • Minimal işçi qüvvəsi: Growth hacking əsasən kiçik testlərə əsaslanır. Çox resurs istifadə etmək mümkün olmadıqda kiçik bir komanda ilə işə başlamaq olar.
  • Sürətli reaksiya: Marketinq strategiyaları tez bir zamanda ölçüləndikdən sonra, dəyişən bazar şərtlərinə daha sürətli uyğunlaşmaq və reaksiya vermək mümkündür.

Məsələn startaplar adətən məhdud resurslara malik olur. Bu məhdud resurslarla marka tanınırlığı əldə etməli və böyüməlidirlər. Growth hacking metodları böyük yatırımlar etmədən tanınma qazanmalarına və yuxarıda sadalanan əsas prinsiplərlə inkişaf etmələrinə kömək edə bilər.